10.9.07

Mitt, ditt og pappa sitt.

Stakkars Jenny er i tårer. Hittil har valgkampen dreid seg om ballonger og drops for henne, meni dag sloss hun for den private eiendomsretten.

Tanter og onkler er reist hver til sitt etter helgen, Pappa har første dag på ny jobb, og Jenny er hjemme på planleggingsdag. Med meg, som altså har avslørt min manglende respekt for eiendomsretten ved å TA pappas datamaskin uten å spørre om lov. Det hjelper ikke at min egen er til reparasjon og at det sikkert er helt greit for pappa at jeg skriver en blogpost herfra. Fra mitt eget soverom og datamaskinen som inntil i vår var felles. Jenny har skreket og trampet og forsøkt å få meg på bedre tanker ved å legge hele samlingen sin av valgkampbrosjyrer, tomme ballonger og dropspapir i fanget mitt.


Det er nok på tide å fortelle henne at jeg forhåndsstemte for en uke siden. På et av de mange partiene som synes at det er helt ålreit at jeg bruker pappas datamaskin.

Godt valg!

Ingen kommentarer: