23.10.09

Frokost-Filt

(unnskyld bildekvaliteten. Av og til er kameraet mitt mer kreativt enn meg).


Er det flere enn meg som har sett all den flotte filt-maten på nett?

Jeg tror jeg så dem først hos Design Mom, men når jeg begynte å søke fant jeg mye. Se for eksempel hos Jill (>En gammel post, men for en fantastisk gave til niesen!)Og
Flickr har en stor samling bilder av filt-mat.

Filtmaten, og etter hvert mat av fleece, et begynt å komme i butikkene også. Jeg så en pose muffins på TRU i går, og for dem med litt råere humor kan kanskje "Mr. Toast and Friends" være noe?

Men ærlig talt, filtmat er både lett og kjapt å lage selv. Speileggene over klippet og sydde jeg mens jeg så Tornerose* en kveld. To sirkler av gul filt sydd fast i to ujevne stykker hvitt. Jeg la en liten filtrest under plommen for å få den buet, men det er egentlig ikke nødvendig.

Eldre barn som ikke spiser på lekematen, kan sikkert lage den selv med lim i stedet for søm.




*Veum-filmen, altså.

Ingen kommentarer: