15.8.07

Sorry!

Nå har jeg kranglet med Explorer siden i går kveld, og har til slutt gitt etter: Alle filnavn med æ, ø eller å må endres, sammen med alle linkene til disse (deriblant bildene på førstesiden).

Jeg er begynt, og skal fullføre når jeg har hentet J. i barnehagen. For de som venter, kan jeg anbefale å laste ned Opera nettleser gratis fra www.opera.com. Den er uansett bedre enn Explorer.

Kl. 17.25: Nå har jeg endret alle filnavnene og linkene - tror jeg. Dette er mer pirkete enn å lete etter feilen på en selbuvott med solbriller på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*ler* dere har gjort en kjempejobb og siden deres var SUPERfin!!! fortjener minst en uke i sofaen nå!!!
jeg har ikke fått sett alt enda, jonah har valgt dagen til å sove minimalt og heller øve på å reise esg :s

Jorun sa...

Vi får vel innrømme at JOSI+DRAGEN er mindre viktig enn slike store begivenheter i en liten manns liv. Jenny hilser, og sier at når han har lært å gå, er han blitt stor nok til å være med i lekehytta.